DPF ir FAP filtrų išjungimas

Kas yra dyzelino dalelių filtras (DPF/FAP)?

DPF/FAP Filtras yra prietaisas skirtas filtruoti dyzelino suodžius išmetimo sistemoje. Jie gali buti randami šiuolaikiniuose dyzeliniuose automobiliuose dažniausiai pagamintuose nuo 2006 metu iki dabar. DPF filtras kaupia suodžius tam tikra laiką - vėliau įsijungia filtro valymo procesas vadinamas dpf regeneracija.

Kas yra DPF regeneracija (DPF filtro valymas)?

DPF regeneracijos procesai pradeda veikti atsiradus papildomam vėlyvam kuro ipurškimo ciklui, jis įsijungia periodiškai kas tam tikrą kilometrų skaicių, stipresnės regeneracijos lygiai jungiasi priklausomai nuo užsikimšimo lygio (dažniausiai užkaitus motorui iki darbinės temperaturos), kuo labiau užsikimšęs filtras tuo dažniau šis procesas įsijungia, važiuojant ramiai pastebimas kuro sanaudų pakilimas borto kompiuteryje, iš duslintuvo pasipila balkšvi dūmai.

Kaip DPF procesai atsiliepia motoro eksplotacijai?

Dėja, filtro valymo procesas neigiamai atsiliepia variklio ilgaamžiškumui bei jo tarnavimo laikui, dėl aukštos temperaturos duslintuve užstringa kintamos geometrijos sparneliai, turbina tampa nevaldoma arba visiškai subyra bei automobilio trauka ženkliai suprastėja, padidėja kuro sąnaudos. Dėl vėlyvo degalų įpurškimo ciklo dalis nesudegusio kuro cilindro sienelėmis nubėga į karterį ir praskiedžia tepalus taip sumažindamas jo tepimo savybes, tepalo kiekis daugėja ir ji būtina dažnai keisti.

Kiek km tarnauja DPF filtras?

Dažniausiai gamintojai ( priklausomai nuo modelio ) liepia keisti filtra nauju kas 150/200 tukstanciu km. Kai kurie gamintojai deklaruoja labai ilgą dpf tarnavimo laiką bet realybėje taip nėra nes jo užsikimšimą nulemia netikėti variklio sistemos gedimai ar itin trumpi kitų mazgų tarnavimo intervalai kaip silpnos turbinos, egr vožtuvo ar įpurškimo sistemos elementų gedimai.

Mano automobilio labai maža rida, o jau dega dpf lemputė, kodėl taip nutiko?

Dažniausias gedimas nulemiantis greitą suodžių filtro užsikimšimą - EGR vožtuvo gedimas, purkštukų gedimai, įsiurbimo kolektoriaus sklendžių funkcijos sutrikimai, turbinos problemos arba tiesiog nesandarumai oro įpūtimo sistemoje (skylės vamzdynuose) ,dėl šių gedimų padidėjus duslintuve dumingumui ( kurio vizualiai nesimato nes filtras sugeria visus suodžius) dpf užsikemša greitai, šiuo atveju reikia tinkamai įvertinti automobilio mazgų darbą bei surasti priežastį ir neskubėti plauti filtro jo išjunginėti ar ieškotis naujo ir ji keisti.

Atlikau priverstinę regeneraciją kelis kartus servise, bei ploviau filtrą brangiomis cheminėmis priemonėmis, bet po 3 mėnesių vėl ta pati bėda, automobilis važiuoja avariniu režimu, dega lemputės skydelyje, ka patartumėt?

Patartume išjungti DPF/FAP sistemą programiniu budu bei ja pašalinti. Paslaugos privalumai: ( tinkamai eliminavus dpf algoritmus programoje ) Sumažės kuro sanaudos (nes papildomas įpurškimo ciklas regeneracijai bus išjungtas) Pailgės variklio tarnavimo laikas ( nebesikaups tepale dyzelinas ) Pailgės turbinos resursas (nes sumažės išmetimo temperatura) Išvengsite brangių serviso paslaugų ir brangaus laiko švaistymo. Blogai išjungta DPF sistema automobilio motorui atneš dar daugiau neigiamų pasėkmių nei eksplotuojant su DPF filtru.

Įsigijau naują naudotą automobilį turguje, techninės apžiuros metu paaiškejo jog nėra nei katalizatoriaus nei DPF filtro, automobilis apsipila dumais bei keistai dirba variklis, meistrai neranda bedų patikrinę visą įpurškimo sistemą bei kitus mazgus neranda prie ko prikibti ką daryti?

DPF filtras bei katalizatorius buvo pašalintas pardavejo pasipelnijimo tikslais ir variklio valdymo sistema arba visiškai neišjungta arba išjungta blogai, tokiu atveju rekomenduoju atvykti pas mus mes patikrinsime variklio valdymo programą ir sureguliuosime ją tinkamai. Po blogo dpf išjungimo motoro kompiuteris neberodo gedimo klaidų kodų esant problemai todėl dažniausiai atvykus i servisą remontuoti automobilio jums jo niekas nesutaisys.

Ar praeisiu TA su išimtu DPF filtru? ar nebus dėl to problemų?

Po mūsų programavimo bei dpf filtro remonto darbų TA praeisite nes išmetimo parodymai atitiks leistinų reikalavimų normas, naudojame modernią testavimo bei dujų analizavimo įrangą, galime sureguliuoti normas taip kaip priklauso nes šiuo klausimu turim didelę patirtį ir už savo darbus atsakome.

Ar galiu eksplotuoti automobilį tik pašalinęs DPF filtrą bet neatliktu jokiu kompiuterio programovimu?

Tikrai ne nes sistemos davikliai matys blogus temperatūrų bei slėgio parametrus, periodiškai automobilis apsipils dūmais dėl pastovios periodinės regeneracijos, laikui begant važiuos tik avariniu rėžimu.

Ar galima išjungti DPF sistemą, bet DPF filtrą palikti duslintuve?

Tikrai ne nes automatinis filtro valymo procesas bus išjungtas bei laikui bėgant duslintuvas visiškai užsikimš ir automobilis tiesiog sustos jūsų maršruto pusiaukelėje.

Pašalinau DPF/FAP filtrą ir iš duslintuvo rūksta juodi dūmai kodėl?, gal įsidėti kitą filtrą atgal?

Tai variklio sistemos gedimas, dėl šios priežasties filtras užsikimšo, reikia surasti gedimą ir jį pašalinti ir juodi dūmai pradings. jeigu paslauga buvo atlikta ne pas mus ir dūmingumas atsiranda periodiškai - blogai atliktas programavimas.




Mus galite rasti facebook.com puslapyje:

Copyright @ Startline.lt 2017