Chiptiuningas arba variklio valdymo programos modifikavimas

 

Atsiradus moderniems turbodyzeliniams bei turbobenzininiams varikliams su elektronine kuro įpurškimo sistema, kurią valdo kompiuteris, atsirado ir galimybė koreguoti valdymo procesą, pakeičiant variklio valdymo parametrus.

"Chip" - mikroschema, "tuning" - derinti.
 
Variklio galios didinimo pobūdis priklauso nuo variklio tipo: turbo dyzelinio, turbo benzininio ir atmosferinio ( variklis be turbinos). Atitinkamai skiriasi technologijos ir tuning`o principai.

Dauguma motorų gaminami skirtingų galingumų įvairiems klientų poreikiams patenkinti (dėl draudimo mokeščių ir t.t.), taip pat skirias ir galingesnių automobilių kainos, nors patys motorai yra identiški ir niekuo nesiskiria. Mūsų tikslas - maksimaliai išnaudoti gamintojų paliktą galios rezervą.


Ką duoda "chipavimas" ? - Galingumą, ekonomiškumą (didesnį sukimo momentą, turintis variklis sunaudoja mažiau kuro, išjudindamas tą patį automobilio svorį), greitesnę akceleratoriaus reakciją (ypatingai ilgai mąstančiose automatines greičių dėžes turinčiuose automobiliuose), saugų lenkimo manevrą ir kas svarbiausia malonų važiavimą.

 

Programos modifikavimas yra sudėtingas ir daug specifinių žinių reikalaujantis darbas, profesionali programinė, bei perrašymo įranga kainuoja ne vieną dešimtį tūkstančių eurų. Todėl kokybiško chiptiuningo paslauga nera iš pigiųjų, aišku kad rinkoje pilna 'inžinierių' daug arklio galių pridėti žadančių bei už juokingą kainą, turbūt daugelis žino posakį - skūpus moka du kart !

Iš nemažos darbo patirties šioje srityje galime teigti jog  95% pigaus chiptuning'o yra neverti net pusės sumokėtos pinigų sumos, neįsivaizduojame kaip galima atlikti galingumo tobulinimą neturint tinkamo galios matavimo (dyno) stendo.

Visais išanalizuotais atvejais, modifikacijos yra padarytos neturint pakankamo žinių lygio, eksperimentiniu būdu. Daugelis meistrų programas tiesiog nusiperka iš nepažistamų žmonių užsienio chiptiuningo forumuose, dažniausiai tokie "inžinieriai"  realiai reguliuojamų automobilių net akyse neregėją.

Tokios programos dažniausiai iššaukia didelį variklio dūmingumą, kuro sąnaudų padidėjimą, variklio gedimus, sumažėjusį variklio tarnavimo laiką, kiti "tiuningo" meistrai dažniausiai perpardavinėja programas nežinodami patys kas jose padaryta, kaip tos programos yra modifikuotos ir kokių pasekmių galima tikėtis, dažniausiai tokių meistrų pažadėtas galios prieaugis pavirsta dideliu juoku po galingumo matavimo ant stendo.

Norėdami būti visada tikri, kad mūsų atlikta programos modifikacija yra nepriekaištinga naudojame Vokiečių kompanijos MAHA galios matavimo stendą LPS 3000 4x4, taip pat palaikome ryšius su garsiausiomis chiptuningo kompanijomis ir galim pasiųlyti stage 1,2,3 visiems automobiliams turintiems potencialią tobulinimo galimybę.

Mes atliekame profesionalų ir individualų programavimą kiekvienam automobiliui, programa gali būti modifikuojama pagal vairuotojo poreikius, vairavimo stilių.

Programavimui naudojame geriausius pasaulyje Italų gamintojų  prietaisus:

Flashtec SA - CMD FLASH OBD + BOOT

Alientech - KESS V2

Alientech - KTAG

Piasini engineering - Serial suite

VF2

Magic motorsport X17




Mus galite rasti facebook.com puslapyje:

Copyright @ Startline.lt 2017