Pasirinkite transporto priemonę
Automobiliai
Sunkvežimiai
Traktoriai
Registruokis dabar

Naujienos ir informacija
2014-12-01
Programuojame Toyota/Lexus dyzelinius D4D, D-CAT automobilius, galimas DPF sistemos programinis išjungimas bei pašalinimas, galios tobulinimai atliekami matuojant pokyčius dinamometriniu stendu.
2014-10-15
Programuojame visus BMW Fxx serijos dyzelinius bei benzininius automobilius, kiek galingumo galima padidint konkrečiam modeliui sužinoti galite pasirinkę transporto priemonę bei modelį viršuje. Programavimo darbai atliekant matavimus dyno stendu užtrunka iki 5 val.
2014-09-16
Programavimo prietaisų atnaujinimas, t.y. visi naujausi VW, Audi, Skoda, Seat automobiliai programuojami per diagnostinę jungtį, nebereikia ardyti kompiuterių, todėl darbas vyksta daug sparčiau.
2014-05-00
Naujas galios matavimo stendas Maha LPS 3000 PKW 4x4 sukalibruotas bei pilnai paruoštas darbui, pagaliau automobilių bei visureigių galingumą visais varomais ratais galima reguliuoti profesionaliai.
Surask mus Google žemėlapyje

Video kanalas

Audi A5 3.0 TDI 176kw
MB S 63 AMG Stage 1
MB ML 280 CDI 140kw
BMW f10 520d 120kw

Daugiau video klipų




Chiptiuningas arba variklio valdymo programos modifikavimas

Atsiradus moderniems turbodyzeliniams bei turbobenzininiams varikliams su elektronine kuro įpurškimo sistema, kurią valdo kompiuteris, atsirado ir galimybė koreguoti valdymo procesą, pakeičiant variklio valdymo parametrus.

"Chip" - mikroschema, "tuning" - derinti.
 
Variklio galios didinimo pobūdis priklauso nuo variklio tipo: turbo dyzelinio, turbo benzininio ir atmosferinio ( variklis be turbinos). Atitinkamai skiriasi technologijos ir tuning`o principai.

Dauguma motorų gaminami skirtingų galingumų įvairiems klientų poreikiams patenkinti (dėl draudimo mokeščių ir t.t.), taip pat skirias ir galingesnių automobilių kainos, nors patys motorai yra identiški ir niekuo nesiskiria. Mūsų tikslas - maksimaliai išnaudoti gamintojų paliktą galios rezervą.


Ką duoda "chipavimas" ? - Galingumą, ekonomiškumą (didesnį sukimo momentą, turintis variklis sunaudoja mažiau kuro, išjudindamas tą patį automobilio svorį), greitesnę akceleratoriaus reakciją (ypatingai ilgai mąstančiose automatines greičių dėžes turinčiuose automobiliuose), saugų lenkimo manevrą ir kas svarbiausia malonų važiavimą.

Programos modifikavimas yra sudėtingas ir daug specifinių žinių reikalaujantis darbas, profesionali programinė, bei perrašymo įranga kainuoja ne vieną dešimtį tūkstančių eurų. Todėl kokybiško chiptiuningo paslauga nera iš pigiųjų, aišku kad rinkoje pilna 'inžinierių' daug arklio galių pridėti žadančių bei už juokingą kainą, turbūt daugelis žino posakį - skūpus moka du kart !

Iš nemažos darbo patirties šioje srityje galime teigti jog  95% pigaus chiptuning'o yra neverti net pusės sumokėtos pinigų sumos, neįsivaizduojame kaip galima atlikti galingumo tobulinimą neturint galios matavimo (dyno) stendo.

Visais išanalizuotais atvejais, modifikacijos yra padarytos, neturint pakankamo žinių lygio, eksperimentiniu būdu. Daugelis meistrų programas tiesiog nusiperka iš nepažistamų žmonių užsienio chiptiuningo forumuose, dažniausiai tokie "inžinieriai" buna nepilnamečiai realiai reguliuojamų automobilių net akyse neregėją. Tokios programos dažniausiai iššaukia didelį variklio dūmingumą, kuro sąnaudų padidėjimą, variklio gedimus, sumažėjusį variklio tarnavimo laiką, kiti "tiuningo" meistrai dažniausiai perpardavinėja programas nežinodami patys kas jose padaryta, kaip tos programos yra modifikuotos ir kokių pasekmių galima tikėtis, dažniausiai tokių meistrų pažadėtas galios prieaugis pavirsta dideliu juoku po galingumo matavimo ant stendo.

Norėdami būti visada tikri, kad mūsų atlikta programos modifikacija yra nepriekaištinga naudojame Vokiečių kompanijos MAHA galios matavimo stendą LPS 3000 4x4, taip pat palaikome ryšius su garsiausiomis chiptuningo kompanijomis ir galim pasiųlyti stage 1,2,3 visiems automobiliams turintiems potencialią tobulinimo galimybę, galim pasiūlyti programavimo galimybę ir super automobiliams ir pasiekt saugiai maksimaliai jiems įmanomus rezultatus, ir nebūtina važiuoti kažkur i Europą atlikt tiuningą už xxxxx eurų nes stebuklų nebūna ir visa tai galima atlikti čia.

Mes atliekame profesionalų ir individualų programavimą kiekvienam automobiliui, programa gali būti modifikuojama pagal vairuotojo poreikius, vairavimo stilių.

Programavimui naudojame geriausius pasaulyje Italų gamintojų  prietaisus:

Flashtec SA - CMD FLASH OBD + BOOT

Alientech - KESS V2

Alientech - KTAG

Piasini engineering - Serial suite

VF2




Visos teisės saugomos. © 2010 StartLine.
Kopijuoti, dauginti bei platinti galima tik gavus raštišką sutikimą.
Siųsk savo užklausą mums, užpildęs šią formą:
 
Pasirinkite pageidaujamas paslaugas:
Galios didinimas
EGR vožtuvo programinis isjungimas
DPF/FAP programinis išjungimas
DPF/FAP filtro šalinimas
Matavimas dyno stendu 2wd
Matavimas Dyno stendu 4x4
Suraskite savo transporto priemonę, pagal markę ir modelį:
Automobiliai
Sunkvežimiai
Traktoriai
 
Jūsų telefono numeris ir El. pašto adresas:
 
 
Papildomą informaciją ar klausimą įrašykite čia:
Siųsti užklausimą
Ačiū kad registruojatės.

Jūsų užklausa išsiųsta, greitu metu su jumis susisieksime.