Pasirinkite transporto priemonę
Automobiliai
Sunkvežimiai
Traktoriai
Registruokis dabar

Naujienos ir informacija
2014-12-01
Programuojame Toyota/Lexus dyzelinius D4D, D-CAT automobilius, galimas DPF sistemos programinis išjungimas bei pašalinimas, galios tobulinimai atliekami matuojant pokyčius dinamometriniu stendu.
2014-10-15
Programuojame visus BMW Fxx serijos dyzelinius bei benzininius automobilius, kiek galingumo galima padidint konkrečiam modeliui sužinoti galite pasirinkę transporto priemonę bei modelį viršuje. Programavimo darbai atliekant matavimus dyno stendu užtrunka iki 5 val.
2014-09-16
Programavimo prietaisų atnaujinimas, t.y. visi naujausi VW, Audi, Skoda, Seat automobiliai programuojami per diagnostinę jungtį, nebereikia ardyti kompiuterių, todėl darbas vyksta daug sparčiau.
2014-05-00
Naujas galios matavimo stendas Maha LPS 3000 PKW 4x4 sukalibruotas bei pilnai paruoštas darbui, pagaliau automobilių bei visureigių galingumą visais varomais ratais galima reguliuoti profesionaliai.
Surask mus Google žemėlapyje

Video kanalas

Audi RS6 V10 Biturbo stage 3 Acseleratio
BMW X5 M50D (autopiloto laida)
MB G 63 AMG Stage 1 dyno run
Audi A5 3.0 TDI 176kw

Daugiau video klipų




Automobiliu turinčių elektroninę įpurškimo sistemą bei turbiną programavimas

Kodėl verta čipuoti turbo dyzelinį motorą?

Teisingai modifikavus variklio valdymo programą yra išgaunama papildoma galia bei didesnė kuro ekonomija.

Programuojant motorą, neviršijant gamintojų paliktų rezervų, chiptuningas variklio eksplotacijos ilgaamžiškumui neturi įtakos.

Paprastai yra pasiekiamas iki 30% galios prieaugis bei apie 10% kuro sanaudų sumažėjimas.
Žinoma, galima galios išgauti daugiau negu 50%. Bet tuomet reikia pakeisti tam tikrus automobilio mazgus (turbiną, intercooler`is, išmetimo sistemą, purkštukus), norint išvengti variklio gedimų, padidėjusio dūmingumo.

Prieš pradedant modifikuoti variklio valdymo programą, atliekame išsamią variklio diagnostiką, pamatuojame esamos sistemos funkcionalumą, kad po modifikacijos galėtume tiksliai įvertinti ar variklis dirba taip, kaip buvo nurodyta programoje. Pasitaiko nemažai atvejų kada atlikus diagnostiką tenka remontuoti automobilį, kad būtų pasiektas maksimalus rezultatas.

Pagal Jūsų automobilo motorą, parinksime maksimaliai saugų galios prieaugį.

 

Turbo benzininiai varikliai

Turbo benzininiai varikliai programuojami siekiant automobiliui suteikti sportiškumo, dinamiškumo.

Priklausomai nuo variklio tipo, teisingai modifikavus valdymo programą galime pasiekti iki 15-40% galios padidėjimą.

Kiekvienas motoro programavimas skirtas išgauti maksimalią galią t.y. daugiau nei gamintojo paliktas rezervas yra individualus ir atliekamas ant dyno stendo, siekiant užtikrinti maksimalų galios prieaugį ir saugų, dinamišką variklio darbą.
 

Atmosferiniai varikliai

Atmosferinių variklių galios prieaugis yra mažiausias. Šių variklių kompiuterių programavimas yra labiau orientuotas į greičio ir sūkių ribotuvų nukėlimus.

Priklausomai nuo variklio kūbatūros ir konstrukcijos priklauso ir galios prieaugis kuris nėra labai didelis todel atmosferinių motorų neprogramuojame, galime sumontuoti turbiną ar turbokompresorių ir pasiekti labai gerų rezultatų, tokie projektai pvz. BMW e90 m3 galingumo padidinimas iki 600Ag kainuoja apie 20000 litų.




Visos teisės saugomos. © 2010 StartLine.
Kopijuoti, dauginti bei platinti galima tik gavus raštišką sutikimą.
Siųsk savo užklausą mums, užpildęs šią formą:
 
Pasirinkite pageidaujamas paslaugas:
Galios didinimas
EGR vožtuvo programinis isjungimas
DPF/FAP programinis išjungimas
DPF/FAP filtro šalinimas
Matavimas dyno stendu 2wd
Matavimas Dyno stendu 4x4
Suraskite savo transporto priemonę, pagal markę ir modelį:
Automobiliai
Sunkvežimiai
Traktoriai
 
Jūsų telefono numeris ir El. pašto adresas:
 
 
Papildomą informaciją ar klausimą įrašykite čia:
Siųsti užklausimą
Ačiū kad registruojatės.

Jūsų užklausa išsiųsta, greitu metu su jumis susisieksime.