Pasirinkite transporto priemonę
Automobiliai
Sunkvežimiai
Traktoriai
Registruokis dabar

Naujienos ir informacija
2014-12-01
Programuojame Toyota/Lexus dyzelinius D4D, D-CAT automobilius, galimas DPF sistemos programinis išjungimas bei pašalinimas, galios tobulinimai atliekami matuojant pokyčius dinamometriniu stendu.
2014-10-15
Programuojame visus BMW Fxx serijos dyzelinius bei benzininius automobilius, kiek galingumo galima padidint konkrečiam modeliui sužinoti galite pasirinkę transporto priemonę bei modelį viršuje. Programavimo darbai atliekant matavimus dyno stendu užtrunka iki 5 val.
2014-09-16
Programavimo prietaisų atnaujinimas, t.y. visi naujausi VW, Audi, Skoda, Seat automobiliai programuojami per diagnostinę jungtį, nebereikia ardyti kompiuterių, todėl darbas vyksta daug sparčiau.
2014-05-00
Naujas galios matavimo stendas Maha LPS 3000 PKW 4x4 sukalibruotas bei pilnai paruoštas darbui, pagaliau automobilių bei visureigių galingumą visais varomais ratais galima reguliuoti profesionaliai.
Surask mus Google žemėlapyje

Video kanalas

Audi RS6 C5 4.2 T (autopiloto laida)
MB S 63 AMG Stage 1
BMW M5 F10 4.4 v8 560 Hp stage 2
BMW F80 M3 431 HP Stage 1

Daugiau video klipų




Dažniausiai užduodami klausimai apie galingumo tobulinimą

Kokiu būdu atliekat šią paslaugą? ar dedate box'ą ar programuojate kompiuterį ?

 

Visus variklio valdymo parametrus tiek gamintojai tiek mes reguliuojam kompiuterio programoje ir jokių dėžučių ar kitokių svetimkūnių nejungiam.

Paprasas pavyzdys: atlikti matavimai VW Crafter 2.5TDI dyno stendu aiškiai parodo kaip yra iš tikrųjų ( apatinė kreivė standartinis galingumas, vidurinė su "tuning box'u ir aukščiausia kreivė po mūsų programavimo, kaip matote po programavimo atsirado 40Ag daugiau nei su kelių laidų dėžute žadančia daug arklio galių padidėjimą.

  Kaip bebūtų keista atsiranda daug žmonių kurie moka net 600 eurų už tokius niekam tikusius galingumo priedėlius, dažnas sako; juk Vokiečiai nėra kvaili ir negalėjo blogai padaryt :), na iš tiesų tai labai net gudru padaryt dėžutę kurios savikaina nesiekia 10euru ir parduoti už 600 eurų.

Ar galite suprogramuoti norimą galingumą pagal pageidavimus ar tik tokį kuris nurodytas ?

Galingumą galim suprogramuot pagal pageidavimus individualiai iki maksimaliai saugios mazgams ribos, bei klientui pageidaujant net ir peržengti gamintojo rezervo ribas, darbai atliekami matuojant pokyčius galingumo matavimo (dyno) stendu.

 

 

 

 

 

Ar parametrus reguliuosit per diagnostinę jungtį programiškai ar reikės kažką įlituoti "dėti chipą"?

Per diagnostinę jungtį parametrų niekas nereguliuoja, per diagnostinę jungtį atliekama diagnostika, skaitoma variklio valdymo programa ir parametrai reguliuojami specialiu redaktorium, nauji parametrai įrašomi atgal i automobilio kompiuterį.

Ne visuomet programą įmanoma nuskaityti per obd jungtį dėl techninių automobilio kompiuterio sprendimų, pvz. pirmieji vag grupės kompiuteriai turėjo atmintines kurias galima nuskaityti tik mikroschemų programatoriaus pagalba ant stalo, todėl visais atvėjais būtina juos išlituoti ir nuskaičius programą trinti ultravioletiniuose spinduliuose, tuomet redaguota programa įrašoma i tą pačią ištrintą atmintinę ( vadinamą liaudyje chip'ą ) ir jis įlituojama atgal i variklio valdymo kompiuterį.

Taigi visais atvėjais joks 'chipsas' nesideda o pasikeičia tik parametrai toje pačioje automobilio programoje.

 

Ar praeisiu techninę apžiūrą padidinus kilovatus automobiliui ?

Viskas priklauso kaip sureguliuota programa, jeigu ne pagal gamintojo logika atliktos korekcijos ir dūmingumas akivaizdžiai padidėjas - techninės apžiūros nepraeisite !

Ar nebus problemų su DPF filtru po galingumo tobulinimo ? ar jis neužsikimš ?

Vėl gi viskas priklauso nuo programavimo kokybės, blogai sureguliuotos oro/kuro sąntykis filtrą sugadins !

Ar naudojate legalias galios programas ?

Toks dalykas kaip originali programa galingumui nėra ir neegzistuoja,  kiekviena kompanija reguliuoja programas individualiai ( naudojant originalų motoro parametrų reguliavimo redaktorių 'winols'), bei pasiekia rezultatus priklausomai nuo žinių lygio ir turimos testavimo bei reguliavimo įrangos galios stendų ir t.t, visi kiti arba programas bando pasisavint iš jau kieno nors programuotų automobilų arba perka is ko papuola internete, turėkite omenyje kad jokia save gerbianti ir daug pasiekusi kompanija nepardavinėja savo darbų ir juos naudoją tik savo kontorose atliekamiems tobulinimams.

Ar atliekate chiptiuningą ar darote remapping'ą ? nes girdėjau remappingas geriau už chiptiuningą :)

Remapping - tai yra programoje reikalingų parametrų reguliavimas (pakeitimas), šį terminą naudoja Didžiosios Britanijos gyventojai, tai atsakymas būtų - taip mes atleikame chiptiuningą remap'indami programose kuro kiekio, kuro slėgio, turbinos slėgio, įpurškimo pradžios bei trukmės parametrus bei kitus susijusius apribojimus programos kalibraciniuose žemėlapiuose.

Ar būtina išjungti DPF/FAP filtrą atliekant galingumo tobulinimą ?

Tikrai ne, tinkamai suprogramuotas galingumas neturi jokios įtakos DPF funkcionalumui.

 

 

 




Visos teisės saugomos. © 2010 StartLine.
Kopijuoti, dauginti bei platinti galima tik gavus raštišką sutikimą.
Siųsk savo užklausą mums, užpildęs šią formą:
 
Pasirinkite pageidaujamas paslaugas:
Galios didinimas
EGR vožtuvo programinis isjungimas
DPF/FAP programinis išjungimas
DPF/FAP filtro šalinimas
Matavimas dyno stendu 2wd
Matavimas Dyno stendu 4x4
Suraskite savo transporto priemonę, pagal markę ir modelį:
Automobiliai
Sunkvežimiai
Traktoriai
 
Jūsų telefono numeris ir El. pašto adresas:
 
 
Papildomą informaciją ar klausimą įrašykite čia:
Siųsti užklausimą
Ačiū kad registruojatės.

Jūsų užklausa išsiųsta, greitu metu su jumis susisieksime.