Galios matavimo stendas

 

MAHA LPS 3000 PKW

Nusprendėme įsigyti vienos geriausių pasaulyje testavimo įrenginius gaminančios Vokietijos kompanijos "MAHA" stendą, tam kad įsitikintumėm, jog mūsų klientai gauna rezultatą tokį kokį pažadame, daugiau jokių nesamonių ir neapčiuopiamų pažadų.
Pirmas dalykas kurį turėtumėt žinoti tai pamiršti daugelį matavimo prietaisų esančių mūsų rinkoje.

Likusieji stendai gal ir gali būti tinkami, bet apie jokį tikslumą negali būti kalbos nes jie matuoja galingumą ratuose o prarastas galingumas transmisijoje procentaliai spėliojamas operatoriaus todėl apie ką toks matavimas - sunku suprasti.

Prieš bet kokį darbą yra atliekamas pradinis matavimas ir įvertinama esama variklio galia. Kitas matavimas atliekamas po programavimo.

Maha LPS 3000 PKW yra labai preciziškas bei tikslus prietaisas. Tai didžiausių tuningo kompanijų bei daugelio automobilių gamintojų pasirinkimas. Šį prietaisą galima įsigyti tiesiai iš VW gamyklos arba jis taip pat pardavinėjamas ir Bosch koncerno kaip jų testavimo įrenginys.

Maha stendus naudoja šios žinomos tuningo kompanijos Europoje: ABT, MTM, EVOTECH, PP Performance, Hamann, DTE, Allcartuning ir t.t.

Maha dynamometrinio stendo rodmenis pripažįsta ir vertina visi del paprastos priežasties - jis yra tikslus ir jo analizės lape matomi visi faktoriai pagal kuriuos atliekamos korekcijos (jei tokios atliekamos), matomas galingumas ratuose, matoma stendo rotacinė masė (kurios keisti neįmanoma) kitų gamintojų stendų rodmenyse pastebim tik sukimo momentą ir galingumą. Tai leidžia atlikti operatoriui tam tikrus nustatymų pakitimus (kurių nepastebėsime kreivėje nes jie nebūna nurodomi) ir netikėtai pridėti įspūdingų galingumo rezultatų arba juos sumažinti kai pasimatuoti atvažiuoja "čipuotas" automobilis konkurentų kontoroje :) Tokia yra tiesa - pasitikėti visais stendais negalim nes kompanijos norinčios labai pirmauti rodmenis pateikia melagingus!!
 

 

Dyno stendo MAHA LPS 3000 funkcijos:

Galingiausios komplektacijos 3 "retarderiai" (elektromagnetiniai apkrovos stabdžiai), (matuojant galingus automobilius su didelėmis hibridinėmis turbinomis paprastas standartinę rotacinę mąsę turintis inercinis stendas jau nėra tinkamas prietaisas reguliavimams atlikti todėl, kad turbina dėl apkrovos stygiaus nepasieks maksimalaus našumo (matavimo trukmė akseleruojant užtruks keletą sekundžių ir matavimo rezultatai bus tik teoriniu pagrindu pagrįsti, paprastas pavyzdys, kad ir kokio galingumo automobilį turėtumėt tiesiogine pavara važiuojant "5" pavara nuo 1500 rpm iki dugno užtruksite tikrai ilgą laiką, tuom pagrįstas galios skaičiavimas - reikiamo krūvio suteikimas motorui leis jam išvystyti maksimalų galingumą) bei galios matavimo rezultatai bus mažesni nei yra iš tikrūjų, stendas su elektromagnetiniais stabdžiais parenka apkrovą tokią kokios reikia matuojamam automobiliui pagal jo galingumą, o mažo galingumo automobiliai neapkraunami per dideliu krūviu matavimo metu o galingi gauna tokią apkrovą kuri reikalinga maksimaliėms motoro parametrams pasiekti testavimo metu bei juos pavaizduoti matavimo kreivėse, didesnio krūvio suteikimas matavimo metu nesuteikia galimybes didesniam rezultatui pavaizduotii o tik suteikia turbo kompresoriui darbo parametrus kurie nustatyti programoje.

 

Nuotraukoje kairėje matome matavimų rezultatus su paaiškinimais.

Stendas aprūpintas pačia naujausia programine įranga bei sukalibruotas patyrusio kompanijos "Maha" inžinieriaus atvykusio specialiai šiam darbui iš Vokietijos.

Atkreipkite dėmesį į rezultato tikslumą pamatuoto automobilio visais varomais ratais Audi Q7 3.0 TDI turinčio 171kw gallingumą ir 500Nm sukimo momentą, tokius skaičius deklaruoja gamintojas, mūsų dynamometrinis stendas "Maha" parodė 171.1 kw ir 497Nm.




Mus galite rasti facebook.com puslapyje:

Copyright @ Startline.lt 2017