Bmw F80 M3

Vikrūs ir greiti neklaužados - BMW M3 ir BMW M4

Nuo pat tada, kai 1985-iais buvo pristatyta pirmoji BMW M3 karta, tai vairuotojų kraują kaitinantis ir protą aptemdantis automobilis. Kiekviena nauja M3 karta deda žingsnį į priekį ir verčia savo konkurentus ne juokais pasitempti. Per dagiau nei 30 metų, BMW M3 ne tik evoliucionavo, bet išgyveno ir tam tikrą revoliuciją, nes dabar šiuo vardu ženklinami tik keturių durų sedanai, tuo tarpu kupė ir kabrioletas pakrikštyti M4 vardu.

Greitai peržvelgus visą ilgą ir garbingą M3 istoriją, galima pastebėti, kad šis modelis savo gyvenimą pradėjo, kaip dviejų durų kupė ir kabrioletas, vėliau pasiūla padidinta keturių durų sedanu, o pastaruoju metu modelis buvo padalintas į du atskirus automobilius. M3 liko keturių durų sedanu, o dviejų durų kupė ir kabrioletas gavo naują, M4 vardą. Nepaisant to, techniškai naujausi modeliai identiški. Jie naudoja tokį patį 3.0 l darbinio tūrio, 6 cilindrų išdėstytų eilėje benzininį variklį, kuriam papildomą kvėpavimą užtikrina dvi turbinos. Standartiškai variklis turi 430 arklio galių ir 550 Nm sukimo momentą. Tiesa, galima rasti ir specialių BMW M3/M4 versijų, kurios šiek tiek galingesnės. Pavyzdžiui „Competition Package“ versijos turi 444 arklio galias ir šiek tiek modifikuotas važiuokles.

Tiek M3, tiek M4 yra varomi tik galiniais ratais, o variklio galia į juos siunčiama per 7 pavarų automatinę, dviejų sankabų M-DCT, arba šešių pavarų mechaninę greičių dėžes. Standartiniai modeliai nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 4,1 sekundės. Versijos su šešių pavarų mechanine greičių dėže tai padaro šiek tiek lėčiau, per 4,3 sekundės. Standartiškai maksimalus greitis ribojamas ties 250 km/h žyme, tačiau ribotuvą galima pašalinti, tuomet maksimalus greitis padidėja iki daugiau nei 280 km/h. Bet visa tai, tikrai nėra riba. Tiek galią, tiek dinamines savybes galima ženkliai pagerinti ir šiuo klausimu gali padėti „StartLine“.

„StartLine“ variklio galios didinimo lygiai skirti BMW M3 ir M4 modeliams

Kadangi tiek M3 (F80), tiek M4 (F82/F83) naudoja tokį patį S55B30T0 variklį, tai ir galios didinimo lygiai yra identiški abiems modeliams. Pirmasis „StartLine Performance Tuning" galios didinimo lygis, variklio valdymo kompiuterio perprogramavimas. Tai variklio galią leidžia padidinti nuo standartinių 430 arklio galių ir 550 Nm sukimo momento, iki 500 arklio galių ir 680 Nm. Tai pakankamai solidus ir juntamas galios prieaugis, tačiau tai dar ne viskas, nes „StartLine“ turi parengę dar du galios didinimo lygius šiems automobiliams.

Antrasis lygis galią leidžia padidinti iki 540 arklio galių, o sukimo momentas padidėja iki 740 Nm. Norint pasiekti tokius skaičius reikia pakeisti išmetimo sistemą, kuri užtikrina našesnį išmatumųjų dujų pašalinimą, taip pat padidinti į variklį patenkančio oro srautą modifikuojant oro įsiurbimo sistemą.

Trečiasis „StartLine Performance Tuning“ lygis M3 ir M4 modelių varikliams leidžia pasiekti iki 600 arklio galių, o sukimo momentą padidinti iki 780 Nm. Šalia jau išvardintų būtinų atlikti mechaninių pakeitimų, reikia pridėti ir naujus turbokompresorius, modifikuoti tarpinį oro aušintuvą (intercooler‘į).

Visi mechaniniai tobulinimai atliekami „StartLine“ dirbtuvėse, o variklio valdymo programa reguliuojama individualiai, taip užtikrinant maksimalų efektyvumą.




Copyright @ Startline.lt 2024