Audi RS6 V10 950Hp

 

Aukščiausią ribą pasiekusi, „StartLine“ modifikuota „Audi RS6“

Tam, kad automobilis būtų greitas ir galingas, jis nebūtinai turi būti dviduris sportinis kupė. Kartais, superautomobiliu gali būti ir sedanas arba universalas. To įrodymas, „Audi RS6“. Vokiečių išsišokėlis ne kartą įrodė, kad super greitas ir galingas automobilis, gali būti praktiškas ir patogus.

Pirmoji „Audi RS6“ debiutavo 2002-iais. Tai C5 „Audi A6“ pagrindu sukurtas automobilis, kuris galėjo būti sedanas arba universalas. Po variklio dangčiu sumontuotas 4,2 l darbinio tūrio, V8 benzininis variklis su dvejomis turbinomis turėjo kiek daugiau nei 440 arklio galių. Tuo metu, tai buvo pagirtinas rezultatas, dažniau sutinkamas sportiniuose super automobiliuose, o ne šeimyniniuose sedanuose ar universaluose. Vis gi, toks automobilis pasiteisino ir 2008-iais „Audi“ pristatė antros kartos modelį. Per du gamybos metus, į gatves išriedėjo 8000 automobilių, kurių 1500 buvo sedanai, likusieji universalai. Trečioji ir kol kas paskutinė „RS6“ karta, pristatyta 2013-iais. 550 arklio galių ir 700 Nm sukimo momentą garantuoja 4,0 l darbinio tūrio, V8 benzininis variklis su dviem turbinom.

Šį kartą visas dėmesys sutelkiamas į antros kartos, C6 „Audi RS6“. Vienas įdomiausių dalykų šiame automobilyje, neabejotinai yra variklis. Tai V formos, 10 cilindrų, net 5,0 l darbinio tūrio bi-turbo benzininis variklis. Tas pats variklis buvo montuojamas ir į egzotiškąjį „Lamborghini Gallardo“ superautomobilį. Šio fakto pakanka, kad suprastum, jog toks variklis yra sudėtingas ir brangus, tačiau labai tvirtas ir dinamiškas. Tiesa, norint šį variklį sumontuoti į šeimynišką automobilį, reikėjo pakeisti apie 400 įvairių detalių ir elementų. Standartiškai, antros kartos „Audi RS6“ turi 570 arklio galių ir 650 Nm sukimo momentą. Toks galingumas, „RS6“ nuo 0 iki 100 km/h leidžia įsibėgėti per 4,6 sekundės. Maksimalus greitis elektroniškai limituotas iki 250 km/h, tačiau gamintojas už papildomą sumą siūlė ribotuvą panaikinti, tokiu budu maksimalus greitis išaugo iki 274 km/h.

Kaip ir visi greiti bei galingi „Audi“ modeliai, taip ir „RS6“ yra aprūpinta „Quattro“ visų varančiųjų ratų pavara. Numatytasis variklio galios perdavimas tarp priekinės ir galinės ašių paskirstytas santykiu 40:60. Tačiau priklausomai nuo sukibimo, 100% variklio galios gali būti siunčiama tik į galinius ratus ir iki 80% į priekinius. Kad „RS6“ būtų kaip įmanoma universalesnis automobilis, jis turi ir reguliuojamą važiuoklę. Sistema kiekvieną automobilio amortizatorių reguliuoja atskirai, nesvarbu kuris režimas pasirinktas. Pavyzdžiui pasirinktus sportinį važiuoklės režimą, ji tampa standesnė, o įveikiant posūkius kiekvienas amortizatorius reguliuojamas taip, kad būtų užtikrintas maksimalus automobilio sukibimas, sumažinamas kėbulo svyravimas.

Nepaisant visų technologijų, galingo variklio ir superautomobiliams prilygstančių charakteristikų, „Audi RS6“ forma yra kaip eilinio, tradicinio automobilio. Dažnai „RS6“ pasirenkamas dėl savo universalumo – labai greitas ir sportiškas, tačiau tuo pat metu praktiškas automobilis, kurį galima naudoti kasdien, leistis į tolimesnes keliones ar vežti vaikus į mokyklą. Taip pat, tai diskretiškos išvaizdos automobilis. Tik platesnės ratų arkos, didesnio diametro ratlankiai ir dvibugas duslintuvas sufleruoja, kad tai ne eilinė „Audi A6“, o galingoji „RS6“. Po diskretiškumo kauke, galima paslėpti dar daugiau arklio galių, o „StartLine“ žino, kaip tai padaryti.

„StartLine“ specialistų patobulinimai skirti „Audi RS6“

Kad ir kaip puikiai skambėtų, tai ką pateikia gamintojas, bet net ir skaniausią ir saldžiausią medų galima paskaninti. Ir ne šiaip kažką pamakaluot, o praktiškai pakeisti visą struktūrą. „StartLine“ medaus statine tapo antros kartos „Audi RS6 C6“. Nuo standartinių 570 arklio galių, kaimenę pavyko išauginti iki net 950. Žinoma tai nenutiko spragtelėjus pirštais. Teko pakeisti visą krūvą detalių ir atlikti daug programavimo darbų, kol visi arkliai pradėjo bėgti pilnu pajėgumu.

Norint padidinti variklio našumą, teko išmontuoti standartinę išmetimo sistemą ir ją pakeisti nauja, kurią pagamino „Supersprint“. Tiesesnė, efektyvesnė išmetimo sistema, ne tik pakeičia variklio toną, bet leidžia jam lengviau atsikvėpti ir atsikratyti išmetamųjų dujų. Padidinus išmetimo sistemos praleidumą, buvo modifikuota ir oro paėmimo sistema, kuri užtikrina didesnį į variklį patenkančio oro srautą. Standartinės turbinos buvo pakeistos naujomis, didesnėmis. Galiausiai, aukšto slėgio kuro siurbliai buvo pakeisti našesniais, kad kuro mišinio degimas būtų nenutrūkstamai efektyvus.

 

Modifikuoti teko ir pavarų dėžę. Pakeitimai leido užtikrinti ne tik greitesnį ir sklandesnį pavarų perjungimą, bet ir atlaikyti ženkliai padidėjusią variklio galią. Atlikus šias modifikacijas, galima mėgautis ne tik 950 arklio galių, bet ir ženkliai pagerėjusiomis dinaminėmis savybėmis. Įsibėgėjimas iki 100 km/h, sutrumpėjo nuo 4,6 iki 2,9 sekundės. Iki 200 km/h ši „StartLine“ modifikuota „Audi RS6“ įsibėgėja per vos daugiau nei 8 sekundes, o 300 km/h greitis pasiekiamas per 17 sekundžių.

Visas šias modifikacijas ir esamą variklio galingumą, galima vadinti saugiais. Visi į automobilį sumontuoti elementai išmėginti, variklio valdymo programa nepriekaištinga, todėl 950 arklio galių dirba nuoširdžiai ir užtikrintai. Taip pat verta paminėti, kad antrosios kartos „RS6“ puikiai tinka modifikacijoms, nes įvairūs gamintojai siūlo visą arsenalą detalių reikalingų galios didinimui, o ir pats gamintojas pasistengė, kad variklis jau gamykliškai būtų stiprus. Kaip stipriai teks lysti į mechaninę automobilio pusę norint jį modifikuoti, priklauso ir nuo to, kokia automobilio rida. Norint pasiekti maksimalaus efektyvumo, automobiliams su didesne rida patartina pakeisti švaistiklius, įdėklus, stūmoklius. Šios detalės buvo pakeistos ir „StartLine“ modifikuotoje „RS6“.

Jeigu 950 arklio galių riba atrodo per didelė, „StartLine“ siūlo kelis „Audi RS6“ modeliui skirtus galios didinimo lygius. Pirmasis, variklio valdymo kompiuterio perprogramavimas, taip pat galimos ir automatinės pavarų dėžės darbo korekcijos, kurios pagreitina pavarų perjungimą. Antro lygio galios didinimas reikalauja mechaninių automobilių pakeitimų, pavyzdžiui išmetimo sistemos pakeitimas iš standartinės į didesnio pralaidumo. Visos modifikacijos, kurias atlieka „StartLine“, išmėginamos ant jų pačių kailio, todėl kokybė ir rezultatas garantuojami. Norintys turėti itin greitą, patogų ir praktišką automobilį, kuris savo galimybės prilysgta superautomobiliams, turėtų atkreipti dėmesį į „Audi RS6“.




Copyright @ Startline.lt 2019