Skoda Octavia VRS

Praktiška, patogi ir greita – „Škoda Octavia vRS“

Tam, kas automobiliais domisi ne per daugiausiai, gali būti sunku ir patikėti, tačiau Čekijoje įsikūrusi „Škoda“, yra vienas seniausių automobilių gamintojų pasaulyje. Ši kompanija buvo įkurta dar 1895-iais. Per daugiau nei 120 metų gyvavimo istoriją, „Škoda“ matė ir šilto ir šalto, išgyveno du pasaulinius karus, o šiuo metu užima labai tvirtas pozicijas Europos naujų automobilių rinkoje. Bet šį kartą ne apie tai...

Vienas populiariausių ir geriausių „Škoda“ modelių yra „Octavia“. Pirmoji šio modelio karta debiutavo 1996-iais, o šiuo metu nuo konvejerių rieda trečioji. Nuo pat pradžių iki dabar, „Octavia“ mėgiama dėl praktiškumo, patogumo ir protingos kainos. Tačiau dar vienas, visas šio modelio kartas jungiantis bruožas, kad užsukę į „Škoda“ saloną, pirkėjai iš jo išvažiuoti gali su sportiška vRS versija. Tai santūriai agresyvesnė išoriškai, tačiau ženkliai greitesnė ir malonesnė tikriems vairavimo džiaugsmą išpažįstantiems vartotojams skirta versija, kuri vis dar kuo puikiausiai tarnauja, kaip kasdienis automobilis.

Trečios kartos „Octavia“ debiutavo 2013-iais metais ir nieko nelaukiant buvo pristatyta vRS versija, kuri gaminama liftbeko ir universalo kėbulų tipais. Atvėrus variklio dangtį randamas visiems VAG grupės mėgėjams puikiai žinomas EA888 turbo benzininis 2,0 l darbinio tūrio, keturių cilindrų variklis, turintis beveik 220 arklio galių ir 350 Nm sukimo momentą. Visa galia į priekinius „Octavia vRS“ ratus gali būti siunčiame per šešių pavarų mechaninę ar tiek pat pavarų turinčią, dvigubos sankabos, DSG automatinę greičių dėžę. Visa tai, nuo 0 iki 100 km/h leidžia įsibėgėti per kiek mažiau nei 7 sekundes.

„StartLine“ galimybės padidinti „Octavia vRS“ variklio galią

Jeigu trečios kartos „Ocavia vRS“ galios jums nepakanka, padėti gali „StartLine“, kurie siūlo net keturis galios didinimo lygius. Pirmasis lygis, tik variklio valdymo kompiuterio perprogramavimas. Šio proceso dėka galia padidėja net iki 300 arklio galių, o sukimo momentas iki 440 Nm. Tai gamintojo paliktas rezervas, todėl nereikia atlikti jokių mechaninių automobilio pakeitimų ar deaktyvuoti ekologinius įrenginius. Jeigu poreikiai dar didesni, antrasis galios didinimo lygis leidžia pasiekti iki 320 arklio galių ir 480 Nm, tačiau tokiu atveju, teks standartinę išmetimo sistemą pakeisti nauja, taip pat reikia modifikuoti oro įsiurbimo ir aušinimo (intercooler‘į) sistemas.

Trečias „StartLine Performance Tuning" galios didinimo lygis leidžia pasiekti net 380 arklio galių, o sukimo momentas padidėja iki 500 Nm. Norint pasiekti šį skaičių, prie jau anksčiau išvardintų modifikacijų teks pridėti dar vieną - standartinę turbiną reikės pakeisti į šiek tiek didesnę. Kuo puikiausiai „Octaviai vRS“ tinka turbina nuo septintos kartos „Volkswagen Golf R“, trečios kartos „Audi S3“ ar trečios kartos „SEAT Leon Cupra“ modelių. Turbinos pakeitimas ganėtinai paprastas, nes nuėmus seną komponentą, naujasis sumontuojamas be jokių papildomų perdarymų. Taip pat reikia sumontuoti ir didesnio našumo kuro purkštukus.

Pati sudėtingiausia ir brangiausia, bet tuo pačiu ir didžiausią galingumą užtikrinanti ketvirto lygio modifikacija, „Octavia vRS“ galią leidžia padidinti net iki 440 arklio galių ir 550 Nm. Arklio galių atžvilgiu, tai dvigubai daugiau nei standartinis modelis, o sukimo momentas padidėja net 200 Nm. Norint pasiekti šiuos skaičius, be anksčiau išvardintų modifikacijų, tenka keisti ir tam tikras variklio dalis. Sumontuojami tvirtesni stūmokliai, švaistikliai, tvirtesnės vožtuvų spyruoklės ir dar keletas elementų. Šiuos pakeitimus atlikti būtina dėl to, kad standartinės detalės nebeatlaiko padidėjusio galingumo ir neleidžia automobilio išnaudoti maksimaliai efektyviai.

Dėl to, kur atlikti mechaninius pakeitimus ir surasti reikiamas dalis, jums rūpintis nereikia. Visus modifikavimo darbus „StartLine“ atlieka savo dirbtuvėse, taip pat pasirūpina ir reikalingomis detalėmis. Visi galios lygiai skirti trečios kartos „Octavia vRS“ modeliui buvo išmėginti ir patikrinti tiek lenktynių trasoje, tiek paprastomis gatvės sąlygomis, norint įsitikinti modifikacijų efektyvumu ir siekiant kaip įmanoma geresnio automobilio optimizavimo kasdieniam naudojimui. Visa tai leidžia užtikrinti geriausią kokybę, o klientui pasirinkti jo poreikius ir lūkesčius atitinkantį galios didinimo lygį.

 




Copyright @ Startline.lt 2024