Suodžių filtrų DPF FAP išjungimo bei šalinimo metodika

 

DĖL KO KYLA PROBLEMOS PAŠALINUS DPF/FAP FILTRĄ?

Jeigu įsigijote automobilį, kuriame DPF filtras jau pašalintas ir po kurio laiko pastebėjote, kad ženkliai padidėjo dūmingumas, padidėjo kuro sąnaudos, automobilio variklis, važiuojant vienodu greičiu, veikia netolygiai - tikėtina, kad DPF filtro šalinimo darbus atliko nekvalifikuoti meistrai, arba buvo taupoma darbų kokybės sąskaita.

Vienas primityviausių ir paprasčiausių DPF filtro šalinimo būdų, tik mechaninis jo išėmimas. Nekvalifikuoti meistrai filtro turinį tiesiog iškrato net nenuėmę išmetimo sistemos, perpjovus bakelio korpusą. Tokiu būdu, dažniausiai pašalinamas ir katalizatorius, kurio šalinti reikalo nėra apskritai. Ne retai, tokio „remonto“ metu, vietoj DPF filtro ir katalizatoriaus prikišama pašalinių daiktų (metalinės šveitimo kempinės, viela, folija ir panašiai). Trumpalaikėje perspektyvoje, automobilis veikia gerai, tačiau netrukus, prasideda rimtos bėdos, kurių šalinimas gali būti itin brangus.

Dar vienas primityvus DPF filtro šalinimo metodas, tiesiog išgręžti kelias skyles filtro bakelyje. Dažniausiai už tokį „darbą“ prašoma sumokėti nuo 50 iki 200 eurų. Galiausiai, po tokių filtro šalinimo darbų, nuvykus į techninės apžiūros stotį atlikti privalomą automobilio techninę patikrą, labiausiai tikėtina, kad sėkmingai jos atlikti nepavyks. Techninės apžiūros specialistas pamatęs tokius „rankdarbius“, paprašys sutvarkyti trūkumus (įdėti naują DPF filtrą ir/ar katalizatorių).

PIGIŲ PROGRAMAVIMO DARBŲ, IŠJUNGIANT DPF FILTRĄ, RIZIKA

Net neįdedant daug pastangų, galima surasti įmonių ar fizinių asmenų, kurie atlieka programinius DPF filtro išjungimo darbus už stebėtinai mažą kainą. Tokių meistrų tikslas kiekybė, bet ne kokybė. Žema kaina jie bando prisivilioti kuo daugiau klientų, o visus darbus atlieka greitai ir neapdairiai. Taip pat naudoja pigią ir nepatikimą įrangą.

Dažniausiai, pigias DPF programinio išjungimo paslaugas siūlantys meistrai naudoja primityvius programos nuskaitymo prietaisus, kurių pagalba, nuskaityta programa įkeliama į kokį nors DPF išjungimo redaktorių. Pasinaudojant tokio redaktoriaus pagalba pasirenkama funkcija „išjungti DPF filtrą“. Tokiu būdu koreguota programa įrašoma atgal į variklio valdymo kompiuterį. Automobilis važiuoja, DPF filtro gedimą identifikuojantys pranešimai pradingsta. Redaktorius koreguoja avarinio režimo parametrus, kurie pakeliami iki nenorminių aušktumų, o diagnostikos klaidų kodai ištrinami. Dėl šios priežasties, jokia kompiuterinė diagnostika negali atrasti jokių DPF sistemos gedimų. Būtent tai gali sukelti labai didelius ir brangius nemalonumus, nes po kurio laiko, tokiu primityviu ir neprofesionaliu būdu išjungus DPF filtrą, automobilis pradeda važiuoti ne taip, kaip turėtų, o servisai negali nustatyti, kodėl taip vyksta. Sugaištama daug laiko, patikrinimams išleidžiama daug pinigų.

 

KAIP ATLIEKAMAS DPF ELIMINAVIMAS “STARTLINE” DIRBTUVĖSE? KODĖL KITI ŠIĄ PASLAUGĄ SIŪLO UŽ MAŽESNĮ ĮKAINĮ?

Teisingas DPF/FAP filtro eliminavimas susideda iš dviejų dalių. Pirma dalis, mechaninis filtro pašalinimas iš išmetimo sistemos. Atliekant šią darbų dalį, mes išmontuojame visą DPF filtro bakelį, o jo turinį pašaliname. Tada bakelis įstatomas atgal. Vizualiai jokios DPF filtro šalinimo žymės nematomos. Tai užtrunka ilgiau, nei primityvus ir grubus filtro šalinimas, taip pat kokybiškas darbas reikalauja ir daugiau patirties bei išmanymo.

Kita DPF filtro šalinimo dalis, programinis sistemos išjungimas ir pašalinimas iš variklio valdymo kompiuterio. Atkreipiame dėmesį, kad atliekant programos pakeitimus, kiekvieną automobilį programuojame individualiai, nes gamyklinių parametrų algoritme, skirtumas tarp versijos su DPF fitru ir be jo, gali būti net 80 procentų. Būtent tai reikalauja patirties ir išmanymo, nes teisingas programos koregavimas nulemia, ar pašalinus DPF filtrą automobilis funkcionuos kaip ir turėtų, ar atsiras pašalinių efektų. Mes nenaudojame jokių pigių DPF išjungimo redaktorių, nenaudojame jokių kitų programų iš nežinomų tiekėjų. Atlikdami DPF šalinimo darbus naudojame savo patirtį ir išmanymą, įdedame daugiau darbo į kokybišką paslaugos suteikimą ir garantuojame efektyvumą. Būtent todėl, mūsų įkainiai didesni,o kokybė – tik aukščiausio lygio.

Jei norite įsitikinti kuo pigus DPF išjungimas skiriasi nuo teisingo sureguliavimo – vieną šalia kito pastatytkite du automobilius su tokiu pačiu varikliu (pavyzdžiui „Volkswagen Passat“ su 2.0 TDI varikliu) tik vieną gamykliškai be DPF ir kitą su DPF, bet išjungtu neprofesionalias paslaugas siūlančių meistrų. Akivaizdų skirtumą pastebėsite pažvelgę į išmatmųjų dujų kiekį. Automobilio su blogai išjungtu DPF filtru dūmingumas bus ženkliai didesnis.

Dažnai tenka perdarinėti konkurentų programas: avariniuose režimuose užsiribojusius "Mercedes-Benz", kai atliekant diagnostiką, rodomos keistos klaidos arba neparodomos jokios. Dūmuose paskendusius ir trūkčiojančius (važiuojant pastoviu greičiu) BMW. „Opel“, esant gedimams, neidentifikuojančius jokių diagnostikos klaidų. „Volvo 2.4 D5“ ir „Volvo 2.0 D“ avariniame režime, kai tolygiai važiuojant, variklis pradeda pulsuoti, bei padidėja kuro suvartojimo parodymai. „Honda“ su neveikiančiomis pastovaus greičio palaikymo sistemomis, bei dingusiomis pakaitinimo rėlės funkcijomis. „Volkswagen“ ir „Audi“ su padidėjusiu dūmingumu, dėl neteisingų parametrų sureguliavimo išmontavus DPF filtrą. Ir daug kitų automobilių su įvairiomis problemomis.

AČIŪ KLIENTAMS

Labai ačiū klientams, už pasitikėjimą mūsų komanda, kurie tiesiogiai prisidėjo prie sudėtingų projektų įgyvendinimo, tiesiog palikdami automobilius ilgesniam laikui. Puikus pavyzdys, „Mazda 6“ su 2.0 l turbo dyzeliniu varikliu, kai DPF sistemą pavyko išjungti per 45 dienas (2011 m.). Iki tol, niekam pasaulyje to padaryti nepavyko. Po šio projekto jau buvo aišku kaip reguliuoti kitas japoniškas „Denso“ sistemas „Nissan“, „Mitsubishi“ bei „Subaru“ markės automobiliuose. Kitas pavyzdys, „Honda CRV“ su 2.2 l turbo dyzeliniu varikliu. DPF idealiai išjungiančią programą pavyko sukurti per 40 dienų. Tai įrodo, kad teisingas DPF filtro eleminavimas yra itin sudėtingas ir kruopštus darbas, o įgyvendinti sprendimai nepardavinėjami bet kam ir atliekami tik pas mus.

NUOTRAUKOSE PARODOMAS MEISTRŲ IŠRADINGUMAS

 
 
 
 
 
 
 
 



Mus galite rasti facebook.com puslapyje:

Copyright @ Startline.lt 2018