Pasirinkite transporto priemonę
Automobiliai
Sunkvežimiai
Traktoriai
Registruokis dabar

Naujienos ir informacija
2014-12-01
Programuojame Toyota/Lexus dyzelinius D4D, D-CAT automobilius, galimas DPF sistemos programinis išjungimas bei pašalinimas, galios tobulinimai atliekami matuojant pokyčius dinamometriniu stendu.
2014-10-15
Programuojame visus BMW Fxx serijos dyzelinius bei benzininius automobilius, kiek galingumo galima padidint konkrečiam modeliui sužinoti galite pasirinkę transporto priemonę bei modelį viršuje. Programavimo darbai atliekant matavimus dyno stendu užtrunka iki 5 val.
2014-09-16
Programavimo prietaisų atnaujinimas, t.y. visi naujausi VW, Audi, Skoda, Seat automobiliai programuojami per diagnostinę jungtį, nebereikia ardyti kompiuterių, todėl darbas vyksta daug sparčiau.
2014-05-00
Naujas galios matavimo stendas Maha LPS 3000 PKW 4x4 sukalibruotas bei pilnai paruoštas darbui, pagaliau automobilių bei visureigių galingumą visais varomais ratais galima reguliuoti profesionaliai.
Surask mus Google žemėlapyje

Video kanalas

BMW X5 M 555hp chiptiuningas
Audi RS7 560hp 700nm stage 2
Audi S8 4.0 TFSI 520Hp stage 3
Audi A6 2.7 TDI Quattro 132kw

Daugiau video klipų




Suodžių filtrų DPF FAP išjungimo bei šalinimo metodika

Kaip atliekamas DPF eliminavimas?

Pirmiausia pateiksime keletą pavyzdžių, kaip dpf filtrus remontuoja mūsų konkurentai:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tai dažniausiai  sutinkama DPF filtro problemos sprendimo būdas, kai yra pjaunami bakeliai net neišėmus duslintuvo, o turinys iškratomas ir bakeliai užvirinami. Vietoj katalizatoriaus (kurio šalinti visiškai nereikėjo) bei DPF filtro pridedama visokiausių atliekų ir tikimasi kad viskas bus tvarkoje. Daugelis meistrelių, tiesiog išgręžia keletą skylių ir už tai paprašo nuo 50 iki 200 eurų už štai tokį remontą.

Techninės apžiūros darbuotojas, pamatęs tokį vaizdą, paprašys įsidėti katalizatorių ir atvažiuoti dar kartą.

 

 

Kita DPF remonto meistrų grupė tai programuotojai, ruošiantys automobilius pardavimui.

Tikslas - kuo mažesniais kaštais bei laiko sąnaudom aptarnauti  kuo daugiau automobilų ir užsidirbti pinigų.

Patogu iš ties,  parvarytas iš svetur sugriuvęs automobilis, "pataisomas" pardavimui. Visa tai padaroma, programą iš automobilio, nuskaitant kokiu nors prietaisu ir įkeliant į DPF išjungimo redaktorių (gali būti originalus ar nulaužtas - jokio skirtumo, nes visos programos daromos tų pačių mirtingųjų ir veikia "kreivai"), paspaudžiamas mygtukas "DPF išjungti" ir įrašoma atgal į automobilį. Lemputės, indikuojančios gedimą, užgęsta ir automobilis važiuoja. Tačiau automatinis redaktorius šią funkciją atlieka labai primityviai, avarinių aplinkybių ribotuvai programoje pakeliami iki debesų,o diagnostikos klaidų kodai ištrinami, todėl per tokio automobilio patikrą - gedimų nepastebi niekas. Po tam tikro pravažiuotų kilometrų skaičiaus, automobilio važiavimo charakteristikos pasikeičia ir štai tada prasideda automobilio savininko ilgas bei nuobodus, o dažnai ir brangus kelias, varstant įvairiausių servisų duris, ieškant gedimo, kurio diagnostika neparodo. Taip yra dėl to, kad tinkamai sukonfiguruoti automatinius išjungimus neįmanoma. Gamyklinių algoritmų programoje skirtumai su DPF ir be jo skiriasi apie 80% ir programavimą reikia atlikti kiekvienam automobiliui individualiai, koreguojant parametrus.

 

Dažnam žmogui kyla klausimas - kodėl toks kainų skirtumas už šią paslaugą, kodėl vietinės reikšmės garažai siūlo ženkliai mažesnę kainą ar net atliekant kitas autoremonto paslaugas, siūlo nemokamą programavimą?

Atsakymas paprastas: nulis lygus nuliui, vienetas - vienetui, o žmogus nelygus žmogui. Programas reguliuoti gali daug kas, tik norint tai daryti gerai - reikia žinoti ką darai, o žinios turi savo kainą.

Jei norite įsitikinti kuo pigus išjungimas dpf skiriasi nuo teisingo sureguliavimo - sustatykite 2 automobilius vienas šalia kito su tuo pačiu motoru (pvz 2.0 TDI ar 3.0 TDI)  tik vieną gamykliškai be DPF ir kitą su DPF bet išjungtu "vietinių inžinierių" ir pamatysite skirtumus rūkstančius per išmetimo vamzdį.

Dažnai tenka perdarinėti konkurentų programas,  avariniuose rėžimuose užsiribojusius Mercedes Benz, kai atliekant diagnostiką, rodomos keistos klaidos arba neparodomos jokios; dūmais apsipylusius ir trūkčiojančius (važiuojant pastoviu greičiu) BMW; Opel, esant gedimams, neindikuojančius jokių diagnostikos klaidų;  Volvo 2.4d 5 ir Volvo 2.0d  avariniame režime, kai tolygiai važiuojant, pradeda pulsuoti bei kilti kuro suvartojimo parodymai; Honda su dingusiais autopilotais bei dingusiomis pakaitinimo rėlės funkcijomis; VW ir Audi su padidėjusiu dūmingumu, dėl neteisingų parametrų sureguliavimo, kai išimtas filtras, bei kitus automobilius su įvairiomis problemomis.

Labai ačiū klientams, už pasitikėjimą mūsų komanda, kurie tiesiogiai prisidėjo prie sudėtingų projektų įgyvendinimo, tiesiog palikdami automobilius ilgiasniam laikui. Puikus pvz., Mazda 6 2.0d, kai DPF sistemą pavyko išjungti per 45 dienas (2011m.), iki tol niekam pasaulyje to nepavyko padaryti). Po šio projekto jau buvo aišku kaip reguliuoti kitas Japoniškas Denso sistemas Nissan, Mitsubishi bei Subaru markės  automobiliuose. Kitas pvz., Honda crv 2.2 DPF idealiai išjungianti programa gimė per 40 dienų. Taigi, tai itin sudėtingas ir kruopštus darbas, o įgyvendinti sprendimai nepardavinėjami bet kam ir atliekami tik pas mus.

Dpf filtrų bakeliai sutvarkomi be jokių intervencijos požymių ir vizualiai atrodo originaliai, toks darbas reikalauja daugiau laiko ir darbo patirties.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Visos teisės saugomos. © 2010 StartLine.
Kopijuoti, dauginti bei platinti galima tik gavus raštišką sutikimą.
Siųsk savo užklausą mums, užpildęs šią formą:
 
Pasirinkite pageidaujamas paslaugas:
Galios didinimas
EGR vožtuvo programinis isjungimas
DPF/FAP programinis išjungimas
DPF/FAP filtro šalinimas
Matavimas dyno stendu 2wd
Matavimas Dyno stendu 4x4
Suraskite savo transporto priemonę, pagal markę ir modelį:
Automobiliai
Sunkvežimiai
Traktoriai
 
Jūsų telefono numeris ir El. pašto adresas:
 
 
Papildomą informaciją ar klausimą įrašykite čia:
Siųsti užklausimą
Ačiū kad registruojatės.

Jūsų užklausa išsiųsta, greitu metu su jumis susisieksime.