MB S63 AMG

 

„Mercedes-Benz“ galios etalonas – M157 variklis

Jeigu gausiame „Mercdes-Benz“ variklių sandėlyje ieškosime tokio, kurį kaip vyšnią būtų galima dėti ant torto viršaus, tai realiausias kandidatas yra M157. Tai 5,5 l darbinio tūrio, V formos, 8 cilindrų variklis su dviem turbinomis. Nuo 2010-ųjų metų, kuomet ir buvo pristatytas, jis montuojamas į galingiausias „Mercedes-Benz AMG“ modelių versijas.

Iš viso, M157 variklis, buvo montuojamas į devynis modelius (į kokius, galima susipažinti lentelėje apačioje). Šis variklis pakeitė iki tol naudotą M156 variklį, kuris taip pat buvo V formos ir turėjo 8 cilindrus, tačiau jo darbinis tūris siekė 6,2 l. Beje, įdomi detalė, kad AMG modeliai naudoję tiek M156 tiek M157 variklius, žymimi skaičiais 63, taip atiduodant pagarbą legendiniam M100 varikliui, kuris buvo pirmasis „Mercedes-Benz“ V8 variklis, o jo darbinis tūris buvo 6,3 l.

Nepaisant to, kad palyginus su senesniu M156 varikliu, naujasis M157 tapo mažesnis darbinio tūrio atžvilgiu, tačiau dėl naujos architektūros ir technologijų, jis galingesnis. Silpniausia M157 variklio versija turi 518 arklio galių ir 700 Nm sukimo momentą, galingiausia versija turi 585 arklio galias ir 800 Nm sukimo momentą. Palyginimui, silpniausia M156 variklio versija turėjo 475 arklio galias ir 630 Nm sukimo momentą, galingiausia 518 arklio galių, bet tokį patį 630 Nm sukimo momento. Apskritai yra šešios skirtingos M157 variklio galingumo versijos, viskas priklauso nuo to, kokiame modelyje jis sumontuotas.

M157 variklis, nepriklausomai nuo modelio kuriame sumontuotas, poruojamas su „AMG Speedshift MCT 7-speed“ pusiau automatine, septynių pavarų greičių dėže. Ši pavarų dėžė pasižymi tuo, kad gali atlaikyti kur kas didesnį sukimo momentą, nei naudotos iki tol. Taip pat jos nereikia maišyti su dvigubos sankabos greičių dėže, kuri montuojama į „Mercedes-Benz SLS AMG“ modelį. „AMG Speedshift MCT 7-speed“ greičių dėžė turi keturis darbo režimus: „C“ komfortiškam važiavimui, „S“ sportiškam, „S+ “ ir „M“ leidžia pavaras perjungti ypač greitai, vos per 100 milisekundžių. Beje, „M“ režimu, pavaras jungia pats vairuotojas bėgių perjungimo svirties arba svirtelių už vairo pagalba.

 

Automobilio modelis

Variklio galingumas

Gamybos metai

„Mercedes-Benz E 63 AMG“

518 AG, 700 Nm
(Performance package, 549 AG, 720 Nm)
(E 63AMG S-model, 577 AG, 800 Nm)

2011 - 2016

„Mercedes-Benz S 63 AMG“

577 AG, 900 Nm

2013 -

„Mercedes-Benz CL 63 AMG“

537 AG, 800 Nm,
(Performance package, 563 AG, 900 Nm)

2010 - 2014

„Mercedes-Benz CLS 63 AMG“

518 AG, 700 Nm,
(Performance package, 549 AG, 800 Nm)
(CLS 63 AMG S-model, 577 AG, 800 Nm)

2011 -

„Mercedes-Benz ML 63 AMG“

525 AG, 700 Nm
(Performance package, 557 AG, 760 Nm)

2012 -

„Mercedes-Benz GLE 63 AMG“

557 AG, 760 Nm
(GLE 63 AMG S-model, 585 AG, 800 Nm)

2015 -

„Mercedes-Benz GL 63 AMG“

557 AG, 760 Nm

2012 - 2016

„Mercedes-Benz GLS 63 AMG“

577 AG, 760 Nm

2016 -

„Mercedes-Benz SL 63 AMG“

Nuo 2012 m.: 530 AG, 800 Nm, (Performance package, 556 AG, 900 Nm)
Nuo 2015 m.: 577 AG, 900 Nm

2012 -

 

 

„StartLine Performance Tuning“ paketai skirti M157 varikliui

Nors galingiausia M157 variklio versija turi beveik 600 arklio galių, tačiau tai nėra maksimali jo riba. „StartLine“ siūlo tris „Performance Tuning“ paketus skirtus šiam varikliui. Pirmo lygio modifikacija leidžia pasiekti 650 arklio galių, antruoju lygiu 680 arklio galių, o trečiasis lygis – 740 arklio galių. Nesvarbu kuris galingumo lygis bus pasirinktas, automobilis ir toliau bus varomas paprastu kuru, kurio galima rasti bet kurioje degalinėje, taip pat nenukentės ir kuro ekonomija. Galiausiai, padidėjus galingumui, galima mėgautis elastingesniu varikliu, kuris maksimalią galią išlaiko platesniame sūkių diapozone, nei standartinis modelis.

Tai, kokias modifikacijas teks atlikti, norint pasiekti pageidaujamą galingumą, priklauso nuo modelio ir jo pagaminimo metų. Norint išgauti maksimalų rezultatą, pirmiausiai „StartLine“ specialistai modifikuoja turbokompresorius. Kitas žingsnis, aušinimo sistemos tobulinimas. Į M157 variklio turbinas tiekiamas oras, vėsinamas tarpinių oro aušintuvų, kurie naudoja ne orą, bet aušinimo skystį iš bendros variklio aušinimo sistemos. Norint visą šį procesą padaryti efektyvesniu, tarpinių oro aušintuvų vėsinimo sistema atskiriama nuo pagrindinės ir sumontuojamas papildomas radiatorius bei cirkuliacinis siurblys (ar ši modifikacija būtina, priklauso nuo modelio ir jo pagaminimo metų). Galiausiai, sumontuojama nauja išmetimo sistema, kuri užtikrina ne tik efektyvesnį išmetmųjų dujų pašalinimą, bet pakitęs garsas suteikia automobiliui ir naują, agresyvesnį charakterį.

Atlikus modifikacijas, kuriomis pasiekima 740 arklio galių, ir automobilį išmėginus maksimaliomis apkrovomis, buvo pastebėta, kad standartinė pavarų dėžė gali neatlaikyti padidėjusių apkrovų. Dėl šios priežasties, siūloma atlikti ir „AMG Speedshift MCT 7-speed“ greičių dėžė modifikacijas. „StartLine“ rekomenduoja sumontuoti naujus „Exedy“ (JAV) gamybos frikcinius sankabos diskus, padidinti trinties koeficientą, taip pat padidinti alyvos pralaidumą ir pagerinti atsparumą karščiui. Visos modifikacijos atliekamos „StartLine“ dirbtuvėse, taip užtikrinant aukščiausią darbų kokybę.

Jeigu vairuojate vieną iš lentelėje pateiktų automobilių ir jums norisi turėti daugiau galingumo, nuo šiol žinosite, kad tai gauti galite. Optimaliausią jums tinkantį variantą padės pasirinkti „StartLine“ specialistai, kurie savo dirbtuvėse atliks visus galios didinimui reikalingus darbus.

 

 

 
 
 
 



Copyright @ Startline.lt 2024